google-site-verification=3naQ8wt8Kqv9h-Zl1mqWS2UwvoJf8NdEPuA-dHTJyFk 7 فروشگاه برتر اینترنتی محصولات مراقبت از خودرو در ایران - نگهداری از خودرو ایران google-site-verification: googlea447ed02d06cb112.html
سفارش تبلیغ
صبا ویژن



فروشگاه های اینترنتی محصولات مراقبت از خودرو ایرانی که در سال 99 فعالیت خود را از دیگر فروشگاه ها بهتر انجام داده اند بررسی کرده ایم و نقاط قوت و ضعف آنها را عنوان کرده ایم تا بهترین فروشگاه های .اینترنتی ایرانی مراقبت از خودرو را معرفی کنیم.

در ایران مدتی است که بازار فروشگاه اینترنتی و خرید آنلاین محصولات دیتیلینگ و نگهداری از خودرو بسیار داغ و پر از خبرهای جدید است، به همین جهت تصمیم داریم 10 فروشگاه برتری که سال 99 توانستند در صدر باقی بمانند را بر اساس معیارهای مشخصی تعیین و معرفی کنیم.

فروشگاه اینترنتی به سایتی گفته می شود که به ارائه کالا یا خدماتی به صورت آنلاین مشغول است، اما ما در اینجا قصد داریم فقط فروشگاه های ارائه کننده کالاهای فیزیکی را با یکدیگر مقایسه کنیم و سراغ
فروشگاه های خدماتی در مطلبی دیگر خواهیم رفت.

 

1- دیجی کالا:

بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران از دید عموم وب سایت دیجی کالا است که تقریبا در همه موارد مطرح شده در بالا تا حد ممکن خوب کار کرده است. دیجی کالا نزدیک به 10 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است و در ابتدای کار مانند همه فروشگاه های اینترنتی بسیار ساده و با محصولاتی با تنوع پایین فعالیت خود را آغاز کرد

 

2- ایرانکار

فروشگاه اینترنتی ایرانکار که در زمینه فروش محثولات مراقبت از خودرو فعالیت می کند، کار خود را از سال 1393شروع کرده است. این فروشگاه کاملترین مجموعه دستگاه پولیش را فراهم نموده تا بتوانند کالای موردنیاز خود را در بین مجموعه متنوعی از برترین برندهای خارجی انتخاب کنند.


 

3. کارپرو ایران


فروشگاه اینترنتی کارپروایران یکی دیگر از وبسایت های فروشگاهی ایران است که خرید از آن به صرف است. این وبسایت سبد فروش محصولات خود را با برند CARPRO پر کرده است. 


 


4. کارواکس

فروشگاه کارواکس اولین فروشگاه اینترنتی محصولات نگهداری از خودرو در کشور است که از سال 1391 در شهر کرج
شروع به فعالیت کرده است، عمده فعالیت این فروشگاه به برند مفرا ختم می شود



5.ایران دیتیل



فروشگاه اینترنتی ?ایران دیتیل کار خود را از سال 1398 آغاز کرده اما دراین مدت کم توانسته خود را به علاقه مندان این صنعت به خوبی معرفی کند.




6. زاکومارکت


فروشگاه اینترنتی زاکومارکت یکی از قدیمی ترین  سایت های این صنعت است. که 
فعالیت خود را از سال 1393 در شیراز اغاز نموده. از ویژگی های این فروشگاه می توان به قیمت پایین تر نسبت به سایتهای دیگر اشاره کرد اما مشکلات فنی همیشگی این سایت این موضوع را کمرنگ میکند


7. پیس وان


فروشگاه اینترنتی پیس وان  مرجع ارائه کننده محصولات خودرویی در سال 1395 در شهر  تاسیس شد. از زمان آغاز به کار خود را به عنوان بزرگترین مجموعه اسپری اتومبیل معرفی کرد.







تاریخ : یکشنبه 99/4/22 | 3:33 صبح | نویسنده : فروشگاه اینترنتی ایرانکار | نظرات ()
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.