RUPES منجر به راه در تکنولوژی ابزار پرداخت ماشین از زمان راه اندازی آن در 1951 شده است. در 2008 ، آنها اولین پولیش با پرتاب 10mm راه اندازی شد--به مراتب بزرگتر از قبلا در یک ماشین عمل دوگانه دیده می شود. در 2010 ، نام تجاری BigFoot شکل گرفت. این محدوده ارائه دو جلا عمل دوگانه با متفاوت به اندازه پرت: LHR 21ES با پرتاب 21es ، ایده آل برای فروشگاه های بدن نیاز به پوشش مناطق بزرگ به سرعت ؛ و LHR 15 با پرتاب 15mm ، با هدف در بازار حرفه ای خودرو جزئیات.

از آن به بعد ، محدوده گسترش یافته است به ویژگی های انواع جلا ماشین های نوآورانه ارائه علاقه مندان به مراقبت از خودرو و detailers حرفه ای واقعی انعطاف پذیری در انتخاب خود را از ابزار مناسب برای کار در دست!

بر خلاف بسیاری از تولید کنندگان دیگر ، RUPES ارائه راه حل های پرداخت کامل. به این ترتیب ، آنها همیشه ترکیبات و لنت های خاص طراحی شده برای تکمیل حرکت و سرعت جلا خود را توسعه داده اند. در نتیجه ، برای سال های بسیاری ، RUPES ماشین جلا فقط به عنوان بخشی از کیت در دسترس بود. با این حال ، از راه اندازی نسل دوم LHR 15 و LHR 21 ، بسیاری از جلا در دسترس برای خرید به طور جداگانه ساخته شده است ، به عنوان محدوده خود را از لنت ها و ترکیبات.